Ieškome projekto JUDAM veiklų koordinatoriaus darbui Vilniuje. Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis. Numatomas darbo krūvis – 40 valandų per savaitę, darbo užmokesčio koeficientas nuo 7,6 iki 10,5 (priklausomai nuo profesinio darbo stažo).
Darbo funkcijos:
- organizuoja ir užtikrina Projekto įgyvendinimą pagal patvirtintą veiklų planą ir kiekvienos veiklos pagrindimą dokumentais;
- užtikrina Projekte numatytų rodiklių pasiekiamumą ir projekto įgyvendinimą;
- kontroliuoja ir organizuoja Projekto koordinatorių veiksmus ir skatina Projekto darbuotojus komandiniam darbui;
- užtikrina palankų mikroklimatą komandoje bei darbuotojų motyvacijos kėlimą;
- organizuoja Projekto darbuotojų susitikimus, atvejų analizes;
- teikia metodinę pagalbą, grįžtamąjį ryšį partneriams, paslaugų tiekėjams, Projekto koordinatoriams savivaldybėse;
- užtikrina tarpžinybinio tinklo palaikymą;
- dalyvauja organizuojant tiesioginį darbą su NEET dalyviais;
- dalyvauja darbo grupėse, susijusiose su Projekto įgyvendinimu;
- analizuoja, kaip vykdomos Projekto veiklos ir informuoja Departamento direktorių apie Projekto įgyvendinimo grafiką;
- analizuoja kitų šalių patirtis teikiant paslaugas Projekto dalyviams ir diegia pasitvirtinusias praktikas Projekte;
- užtikrina dokumentų, susijusių su Projekto įgyvendinimu, pateikimą pagal turimą kompetenciją;
- tvirtina dokumentų, siunčiamų suinteresuotoms institucijoms, kopijų tikrumą;
- užtikrina visų dokumentų iš partnerių gavimą;
- vertina partnerių ir paslaugų tiekėjų veiklų atitiktį;
- teikia pasiūlymus dėl Projekto veiklų įtraukimo į Departamento metinį veiklų planą bei į kitus planavimo dokumentus;
- teikia siūlymus Departamento direktoriui dėl darbuotojų veiklos tobulinimo;
- dalyvauja tarptautiniuose renginiuose, darbo grupėse, susijusiuose su projekto tiksline grupe ir (ar) projekto veiklomis;
- vykdo kitas Departamento direktoriaus pavestas su Projekto įgyvendinimu susijusias užduotis.
Reikalavimai kandidatui:
1. turėti aukštąjį ar jam prilygintą socialinių ir (ar) humanitarinių mokslų studijų srities išsilavinimą;
2. turėti ne mažesnę kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtį;
3. turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį su socialinius sunkumus patiriančiomis grupėmis ir ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį jaunimo politikos srityje;
4. gebėti dirbti su komandomis, atpažinti jose vykstančius procesus ir juos valdyti;
5. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
6. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, išmanyti raštvedybos taisykles, turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (Microsoft Office, Outlook Express, Internet);
7. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, gebėti atlikti teisės aktų projektų analizę, rengti raštus;
8. būti pareigingam, darbščiam, kūrybiškam ir iniciatyviam.
Dokumentų pateikimo terminas - 2021 m. kovo 02 d. imtinai el.būdu (per VATIS prašymų teikimo modulį).
Kontaktinis asmuo – Vyriausioji patarėja Tania Gurova, [email protected], tel. (8 61603883)