Pirmijo skautų Šimtmečio stovykla Melburne, Australijoje

Ankstų gruodžio 24 dienos rytą grupė skautų iš Lietuvos susirinko pustuščiame Vilniaus oro uoste ir susiruošė į, tikriausiai, didžiausią gyvenimo nuotykį. Praėję visas reikalingas patikras įsitaisėme lėktuvo sėdynėje ir keliavome į pirmąją stotelę – Frankfurto oro uostą. Kaip įprasta pilotas pasitiko keleivius gražiu žodžiu, bet mūsų nuostabai, jis pasveikino mus, skautus, ir palinkėjo sėkmės Australijoje. Mūsų nuotaika iškart pakilo ir su dar didesniu nekantrumu laukėm, kada gi pasieksim savo kelionės tikslą. Po poros valandų ore pasiekėm Frankfurtą. Visa Lietuva dar tik ruošėsi Šv. Kūčių vakarienei, o mes jau susėdom prie savo Kūčių vakarienės, kur šventinį stalą atstojo oro uosto suolai, bet vienijo visus skautiška dvasia. Vėliau mūsų laukė išbandymas (daugeliui pirmąkart) – 12 valandų lėktuve. Frankfurtas – Singapūras buvo mūsų kita kelionės atkarpa. Bet skrydis niekam neprailgo: lėktuvų sėdynėse buvo įrengti kompiuteriai, kuriuose buvo be galo daug filmų, serialų ir žaidimų, skrydžio metu gavome paragauti įvairiausio rytietiško maisto, užkandžių ir gėrimų. Paskutinė atkarpa Singapūras – Sidnėjus, dar beveik 8 valandos ore, ir mes jau kojom liečiam Australijos žemę. Kelionė buvo išties ilga, bet kai nusileidome Sidnėjuje jautėmės pakylėti. Iš pradžių buvo sunku patikėti, kad jau atvykome!

Jau kitą rytą išvažiavome apžiūrėti vieno gražiausio Australijos miesto. Pasikėlėme į 309 m aukščio Sydneys Tower Eye, apžiūrėjome garsųjį operos teatrą. Didelį įspūdį paliko gražieji miesto parkai, Kinų kvartalas, paplūdimiai.