Ieškome mūsų herojaus, mūsų naujojo komandos nario - bendrųjų reikalų administravimo vyriausiojo specialisto darbui Vilniuje. Su darbuotoju bus sudaroma neterminuota sutartis. Numatomas darbo krūvis – 40 valandų per savaitę, darbo užmokesčio koeficientas nuo 6,8 iki 7,0 (priklausomai nuo profesinės darbo patirties).
Jei nuspręstum prisijungti prie mūsų, Tavęs lauks šios darbo užduotys:
- Organizuoti Departamento dokumentų valdymą ir jų apskaitą, tvarkyti gaunamus ir siunčiamus dokumentus, registracijos žurnalus bei užtikrinti dokumentų perdavimą į archyvą nustatyta tvarka.
- Administruoti dokumentų valdymo sistemą;
- Vykdyti Departamento vidinių registrų kontrolę;
- Organizuoti materialinių vertybių gavimą, saugojimą, naudojimą pagal paskirtį, apskaitą, laiku atliekamą nurašymą bei turto teisėtą, saugų ir taupų naudojimą Departamente;
- Organizuoti Departamento naudojamos kompiuterinės technikos priežiūrą bei kibernetinio saugumo įgyvendinimą veiklose.
Mes tikimės, jog Tu:
- turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
- turi ne mažiau 6 mėnesių darbo arba savanorystės patirties jaunimo politikos srityje;
- turi ne mažiau 6 mėnesių darbo arba savanorystės administravimo srityje.
Jei neatitinki kurio nors reikalavimo - šnekėkimės, gali būti kad turi kitų privalumų.
Dokumentų pateikimo terminas - 2021 m. birželio 8 d. imtinai. Prašytume pateikti savo gyvenimo aprašymą (CV), išsilavinimo ir būtinosios patirties turėjimo dokumentų kopijas bei trumpą motyvacinį laišką kodėl norėtumėte prisijungti prie mūsų kolektyvo.
Dokumentus prašome teikti elektroniniu paštu [email protected]
Kontaktinis asmuo – Vyriausioji patarėja Tania Gurova, [email protected], tel. (8 61603883)